niedziela, 24 czerwca 2012

Inteligentna konsumpcja

Każdy z nas jest konsumentem, wszyscy wydajemy pieniądze na produkty niezbędne do codziennego funkcjonowania. Konieczne wydatki pochłaniają miesięcznie tysiące złotych z naszych portfeli, a ceny towarów zdają się stale rosnąć.


Cena produktu to: koszty produkcji, transport i dystrybucja, pensje pracowników, podatki oraz coraz wyższe koszty reklamy.


W dzisiejszym świecie zaistnienie na rynku bez skutecznej promocji jest praktycznie niemożliwe. Przy rosnącej konkurencji, producenci wydają coraz więcej pieniędzy, aby zdobyć klientów.
Ten powszechnie obowiązujący model nie jest korzystny, ani dla jednej, ani dla drugiej strony.
Ale jest nowatorskie rozwiązanie tej sytuacji. To nowy model ekonomiczny, w którym konsument staje się jednocześnie producentem, czyli PROSUMENTEM. W ramach partnerskiej współpracy producent zapewnia lojalnym konsumentom
atrakcyjny system upustów, a także udział w zyskach za pomoc w promowaniu jego produktów. Dzięki temu, pieniądze wydane na niezbędne produkty wracają do nas i stają się źródłem dochodu. Takie możliwości dochodu istnieją tylko wtedy, gdy więcej osób robi to samo, a w dodatku robi to, co trzeba i tak jak trzeba. A jest to możliwe tylko w zespole ludzi myślących i zdyscyplinowanych. Jeśli dodamy do tego mądry plan marketingowy, to na efekty nie trzeba będzie długo czekać.


Pamiętaj, że PROSUMPCJA to:


- inteligentny i świadomy sposób wydawania pieniędzy,
- umiejętne wykorzystanie mechanizmów rynkowych do kreowania własnego dochodu,
- odpowiedzialne i świadome zarządzanie własnymi finansami.


Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak wykorzystać tę możliwość dla siebie, to zadaj mi pytanie.