Istota Rzeczy


Budowa struktur oparta o marketing sieciowy

Klub Konsumenta opiera się o budowę struktur konsumenckich na zasadzie marketingu sieciowego. Takie rozwiązanie powoduje całkowite wyeliminowanie opłat za reklamę przedsięwzięcia, ponieważ klienci będąc świadomi korzyści, które przynosi im system angażują się w jego rekomendowanie oraz polecanie swoim znajomym.

Dlaczego jest to dobre?

Całość opiera się o czynność, która jest nieodłącznym elementem naszego życia – zakupy. Angażując się biernie w program oprócz tańszych produktów otrzymasz je również pod wskazany adres. Jeśli zdecydujesz się na aktywne uczestnictwo możesz dodatkowo zyskać na budowie swojej struktury.
Osoby świadome ekonomicznej roli pieniądza zdecydują się na taką formę zarobku, ponieważ chcą skorzystać z szansy jaką otrzymują. Wiedzą, że mogą uzyskać w ten sposób znacznie większe dochody niż na zwykłych stanowiskach etatowych. W Klubie Konsumenta ogromnymi grupami pracujemy na nasz wspólny sukces, ponieważ plan marketingowy zakłada, że osoby z naszych rekomendacji mogą zostać przypisane w strukturze osoby, którą zaprosiliśmy.

Znani o marketingu sieciowym

Ponieważ od dziecka jesteśmy wychowywani do tego, że należy nam się praca na etacie wiele osób pod przykrywką zapracowania, braku czasu, przekonania o słuszności tego co robią „bo większość tak robi” nie znając tematu z założenia odrzuca temat marketingu sieciowego. Być może związane jest to z tym, że takie osoby wolą być niewolnikami czasu (otrzymywać wynagrodzenie za czas pracy) niż otrzymywać wynagrodzenie za efekty pracy. Pomimo uprzedzeń do marketingu sieciowego osób z trudem wiążących koniec z końcem taką formę zarobku proponuje wielu milionerów. Jedną z takich osób jest Robert Kiyosaki, którego sylwetkę przedstawiamy poniżej wraz z filmem, w którym wyjaśnia dlaczego warto zaangażować się w budowę sieci konsumenckich w oparciu o marketing wielopoziomowy:
Robert Kiyosaki
Autor wielu bestsellerów z zakresu edukacji finansowej. Nauczyciel wolności finansowej. Prekursor idei kwadrantu przepływu pieniędzy ukazującej różnice pomiędzy pracownikami etatowymi i właścicielami firm, a biznesmenami i inwestorami. Misją Roberta Kiyosakiego jest pobudzanie finansowego talentu wśród słuchaczy, który jak uważa posiadają wszyscy, ale nie wszyscy go w sobie odkryli.